Outsourcing usług administracyjnych

Oferujemy naszym Klientom outsourcing usług administracyjnych. Oferta skierowana jest zarówno do klientów polskich, jak i zagranicznych. Nasza propozycja szczególnie sprawdza się w firmach, które nie posiadają jednej stałej siedziby lub specyfika ich pracy nie pozwala im na posiadanie swojego biura administracyjnego.

W ramach tej usługi wykonujemy:

  • prowadzenie korespondencji;
  • telefoniczną i mailową obsługę klienta;
  • inne usługi, indywidualnie dobierane do klienta.

Outsourcing usług biurowych prowadzimy na podstawie szczegółowych ustaleń przed nawiązaniem współpracy. Zarysowany na wstępie zakres obowiązków możemy rozszerzyć w czasie kooperacji o kolejne czynności z obszaru obsługi administracyjnej przedsiębiorców. Podejmujemy się świadczenia usług administracyjnych głównie dla małych i średnich firm, ale jesteśmy otwarci także na obsługę większych podmiotów. Korzystając z naszego wsparcia przedsiębiorcy mogą obniżyć koszty związane z prowadzeniem sekretariatu oraz podnieść prestiż, poprzez gwarancję stałej obsługi ruchu telefonicznej. Stosujemy nowoczesne rozwiązania IT przy realizacji powierzonych nam zadań, jak również w kontaktach z Klientami.

Koncepcją biznesu jest dobra komunikacja między naszym biurem a Klientem. Pozostajemy w stałym kontakcie z firmami, które obsługujemy, staramy się także w pełni zaspokajać ich potrzeby związane z prowadzeniem biura administracyjnego. Nasza praca została już wielokrotnie doceniona, co można zauważyć chociażby po liczbie stałych klientów.